2016 Was A Successful Year - A recap of the best stories / 2016 Was een Succesvol Jaar - Een samenvatting van de beste verhalen

De Succesvolste Reistips & Specials 2016
-
The Most Successful Traveltips & Specials 2016


In 2016 heb ik 38 reistips en 17 specials geschreven voor zowel Europa als Amerika/Canada, en via dit blog laat ik jullie de top 5 van vorig jaar zien.
De reistips en specials in Amerika en Canada zijn gebaseerd op ervaringen van de laatste 20 jaar en gebieden die hoog op mijn verlanglijstje staan zoals:

  • Washington DC, 
  • Great Smoky Mountain National Park, 
  • Nova Scotia
  • en nog meer bestemmingen 
  • maar ook een super rondreis door de verschillende staten waar ik al eerder ben geweest. 

Dit zal nog niet in 2017 zijn maar hopelijk weer in 2018 op weg naar een mooie Amerikaanse of Canadese bestemming.
De reistips en specials in Europa zijn gebaseerd op ervaringen van het afgelopen jaren. 
Zelfs in mijn eigen kleine landje is nog veel moois te ontdekken.
Ik hoop dan ook in 2017 weer diverse nieuwe plekken/ontdekkingen toe te kunnen voegen.
  
Reizenenmeer Blog Europa
Reizenenmeer Blog Amerika/Canada
Reistip 8 – Berchtesgadener Land, Beieren
Over het zuidelijke deel van Beieren
Reistip 9 – Paardrijden in Amerika & Canada
Ontdek diverse staten op de rug van een paard
Special – La Dolce Vita, Alto Adige
Waar staat dit voor? Het Ultieme Genieten
Reistip 12 – Santa Monica vs Los Angeles
Liever Santa Monica – En dit is waarom!
Reistip 26 – Gardameer, Noord Italië
Ontdek het Gardameer met en zonder kinderen
Reistip 6 – Montana/Nickname Treasure State
Meer dan Yellowstone & Glacier Nat. Park
Reistip 33 – Ontdek Reschen in de Vinschgau
Ontdek Reschen in Zuid-Tirol, Italië
Reistip 17 – Ontdek Canmore, Alberta
Er is meer dan Banff National Park
Reistip 28 – Slot Zuylen in de Stichtse Vecht
Een van de oudste kastelen in de Vechtstreek
Special – National Park Service 150 jaar
Geen entree Geld voor Canadese Nat. Parken

Verder een kort verslag van de meest bezochte pagina’s op mijn website maar dit is uiteraard niet alleen gebaseerd op vorig jaar maar zijn zeker voor diegene die een volgende reis willen plannen de moeite waard om te bezoeken.
De website staat vol met reisverslagen uit Amerika/Canada die ik de afgelopen 20 jaar heb gemaakt en dit is aangevuld met een drietal rondreizen die ik 
de afgelopen 2 jaar in Europa  heb gemaakt. Zeker in Europa heb ik nog veel te ontdekken en zal ook dit weer graag met jullie delen. 
Voor 2017 staan er weer 2 reizen in de planning en tijdens deze reizen ga ik op zoek naar nieuwe plekken.

Reizenenmeer Website Europa
Reizenenmeer Website Amerika/Canada
Reisverslag Denver Connection
Een rondreis door CO, WY, SD,UT & AZ
Reisverslag Highway 1, De Relax Trip
Een rit langs de Californische Kust
Reisverslag Rondreis September 2015
Rondreis door Duitsland/Oostenrijk/Italië
Reisverslag Canada/Amerika
Grensoverschrijdend en onbekend CA/USA
Reisverslag Rondreis Juni 2016
Rondreis door Oostenrijk/Italië
Reisverslag Atlantisch/Oost Canada
Herfst in Maritiem Canada incl. Quebec
Reisverslag West USA Impressies
een rit door CA, AZ, UT en Nevada


Met vriendelijke reisgroet,
Hedy Talens
Reizenenmeer Blog / Reizenenmeer.com

#reistips #traveltips #2016 #europa #europe #amerika #america #usa #canada  #nederland #netherlands #austria #oostenrijk #italy #italie #specials #reisspecials #tips

Reacties

Meest Populaire Posts

2017 Travel tip 9 - Teutoburgerwald & Surrounding / Teutoburgerwoud & Omgeving - Reistip 2017 Tip 9

Een Top Weg: Grande Strada delle Dolomiti - Dwars door Zuid-Tirol en de Dolomieten.

Gardameer, Italië - Een aantal bezienswaardigheden