Canada Reis Info - Pure Passie! 1-jarig Jubileum

Canada Reis Info – Pure Passie! 
1-jarig bestaan
Onderdeel van reizenenmeer Canada

Na gestopt te zijn als moderator bij een andere forum, kreeg ik vele verzoeken van de leden van dat forum of ik niet zelf een forum ging starten.
Pff wil ik dat wel? Maar ja het is superleuk om mensen te helpen met het verwezenlijken met hun Canada droom en dit door je eigen kennis en ervaring.

Toen ik dus op 21 mei 2019 naar Canada vertrok was het helemaal niet de bedoeling om daaraan te beginnen en zou na de vakantie wel gaan kijken.
Maar ja, Canada laten zien door de ogen die er op het moment zijn en direct tips geven over dingen die je op dat moment tegenkomt is natuurlijk wel een mooie basis.
Dus nog niet precies wetend hoe het allemaal in zijn werk ging, ben ik voorzichtig aan de opbouw begonnen en beetje bij beetje de pagina gevuld.

Toen dus eerst maar eens mijn huidige partner in crime Henry van Halm benaderd of hij me niet wilde helpen.
Ik kende Henry van het andere forum waar hij net als ik moderator was en ook geen happy trooper.
Door zijn andere manier van rondreizen met een camper komt hij op plaatsen waar de massa meestal niet komt en tenslotte had ik echt de ballen verstand van campers en kamperen.
Tevens is hij actief als vrijwilliger bij een reisorganisatie om mensen adviezen te geven over Canada. Dus wie weet kom je hem wel op een toekomstige beurs tegen.

En aangezien we goed door een deur kunnen wilde hij wel moderator bij me worden en zoals jullie weten werd hij als snel “bevordert” tot medebeheerder.😉 
Dat voelde gewoon beter, gewoon gelijk en eigen beslissingen nemen en we zitten ook super op één lijn.

De eerste dag was het een gekkenhuis want echt de oude leden stroomde binnen en daar was ik zo vreselijk blij mee. Wow 100 leden op 1 dag dat voelde zo gewaardeerd.
Nu een jaar later zijn we een groep met ruim 750 leden, waar we met z’n allen veel informatie en prachtige foto’s in hebben gestopt.
Er is een groep ontstaan met gezelligheid en respect naar elkaar. Daardoor zijn er ook nieuwe vriendschappen ontstaan.
Daar zijn Henry en ik trots op en zijn jullie daarvoor zeer dankbaar.

Of de groep groter wordt geen idee dat zal de toekomst uitwijzen maar zoals ik altijd zeg liever klein maar fijn.

Geen foto’s of filmpjes voor onze jubileum dag want die komen al vaak genoeg voorbij.

Naar aanleiding van ons 1-jarig bestaan heb ik een “Jubileum Uitgave” gemaakt van de cross border reizen die we hebben gemaakt voor de groep vanuit Canada, de introducties van de Yukon & Alaska die toch wel een status apart hebben in deze groep. Maar ook de Oostkust is zeer goed vertegenwoordigt met introductie van de Acadian Coast & Atlantische kust zowel als stuk van de New England Staten.

De staten Alaska, Maine, Massachusetts en New York zijn opgenomen in deze reizen.
Verder wordt er uitgebreid in gegaan op de Yukon en de Acadian & Atlantic Coast en een stuk van New England.

De jubileum uitgave kun je hier downloaden

Veel plezier met het ontdekken van de vele mogelijkheden die Canada en zijn omliggende staten bieden.

Via onderstaande kaart kun je de losse pdf's downloaden.



Met vriendelijke reisgroet
Hedy Talens
Reizenenmeer Canada / Reizenenmeer.com / Reizenenmeer Fotografie
Voor FB leden is het mogelijk om lid te worden van de besloten groep:
Canada Reis Info - Pure Passie!
Via de pagina lidmaatschap aanvragen en de 3 bijbehorende vragen invullen en klaar.

Reacties

Meest Populaire Posts

2017 Travel tip 9 - Teutoburgerwald & Surrounding / Teutoburgerwoud & Omgeving - Reistip 2017 Tip 9

Een Top Weg: Grande Strada delle Dolomiti - Dwars door Zuid-Tirol en de Dolomieten.

Gardameer, Italië - Een aantal bezienswaardigheden